כוחות הביטחון פינו מאחז שהוקם לזכר הלל אריאל הי"ד

"אנו שבים על דרישתנו לבניית שכונה במקום ואני מצפה משר הבטחון לעצור כעת את הפינוי ולאשר לאלתר את הבנייה"
בנצי לייזרוביץ 1 Comment on כוחות הביטחון פינו מאחז שהוקם לזכר הלל אריאל הי"ד

עמיחי אריאל, אביה של הלל הי"ד, פנה לשר הבטחון: "אני מרגיש שפינוי מצפה אביחי, שבמשך 19 שנה המנהל האזרחי דוחה את בנייה של שכונה במקום, גורם לי, לרינה, לכנה ולשירה שוב להרגיש מופקרים ומזמין את הרצח הבא"

"אנו שבים על דרישתנו לבניית שכונה במקום ואני מצפה משר הבטחון לעצור כעת את הפינוי ולאשר לאלתר את הבנייה"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בדקות אלו מסתיים פינוי מאחז שהקימו מתיישבים בקרית ארבע, במקום ממנו חדר המחבל שרצח את הלל יפה אריאל הי"ד לפני כחודשיים. המתיישבים ציפו לקנות אחיזה במקום ודרשו להקים שכונה במקום, אך פונו ע"י כוחות הביטחון.

עמיחי אריאל, אביה של הלל הי"ד, פנה לשר הבטחון: "אני מרגיש שפינוי מצפה אביחי, שבמשך 19 שנה המנהל האזרחי דוחה את בנייה של שכונה במקום, גורם לי, לרינה, לכנה ולשירה שוב להרגיש מופקרים ומזמין את הרצח הבא".

מלאכי לוינגר ראש מועצת קרית ארבע חברון: "בכאב רב אנו רואים את כוחות הבטחון מפנים את המשפחות שעלו לשטח 18 השייך לקרית ארבע חברון, אנו שבים על דרישתנו לבניית שכונה במקום ואני מצפה משר הבטחון לעצור כעת את הפינוי ולאשר לאלתר את הבנייה".

לדבריו, "קרית ארבע חברון, שספגה אבידות קשות בגל הטרור, עומדת איתנה ודורשת מכל השרים וחברי הכנסת שהגיעו לשבעה של הלל אריאל הי"ד והתחייבו לפעול להקמת השכונה- לעמוד בהבטחתם ולפעול עד להשלמת בניית השכונה ואכלוסה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    להיות חם חופשי בארצינו